domingo, 10 de julio de 2011

Via Aventura Montserratus al Trencabarrals......















4 comentarios:

  1. Bon dia,

    Per que cal despenjar-se per accedir a la R0, ? no és possible arribar a peu de via per la vegetació ?
    La darrera tirada puja a la dreta o a l'esquerra de la Sonata in blue ?

    ResponderEliminar
  2. Hola, pues esd asi la vegetació es extrema abaix y vaig pensar que era una alternativa molt valida per arrivar abaix a part es fa crear la via asi.

    Veuras em de tornar per acabar de pulir aquet pun en concret, perque encara que no o tinc molt clar estan les 3 vias liades, per aixo, penso en restaurar les dos la sonata in blue y la salicke mir, amb chapes de diferents colors i si es necesari modificar algun del meus parabolts o fare, el itinerari permet a qui no tingui miolt grau evitar la part baixa que es la mes dreta i dificil, aixi com putser colocare algun altre seguro al lliure de sobre el artifo......, tambe ven modoficar alguns seguros de la via dels lladres y a millorat. aquet dosatte putser restaurem el srtifo vell de la salicke mir de davant, la de radera o rappel ya esta restaurada fa uns mesos...

    ResponderEliminar
  3. Hola.

    Me llamo Angel Justel y soy el actual guarda de Sant Benet. He repetido la Sonata in Blue hace dos dias pues tenemos la intención de reequiparla don Jose Guerrero y yo.

    Señor Jordi Brasil, le agradeceria que se pasase por el refugio cuando saque de nuevo a pasear su maquina de destrozar vias clasicas. Usted a pisoteado la sonata in blue y no es capaz de reconocerlo.

    Tendre sus queridas chapas a su disposición para que las coloque de nuevo en algun lugar lejos de Montserrat.

    Gracias por su colaboración.

    ResponderEliminar
  4. Veo que habeis borrado un comentario que os avisaba de la existencia de una via clean entre las vias Sonata in blue y la dels Lladres, Que borreis el comentario no significa que hallais borrado la ascensión.No empeceis a meter más mierda en Montserrat

    ResponderEliminar